Рекомендації батькам, щодо профілактики потрапляння дітей у небезпечні інтернет-спільноти
- Не панікуйте!
- Станьте для дитини другом.
- Звертайте увагу, коли прокидається дитина, чи спить вона в ранні години.
- Як дитина їсть (з апетитом, без апетиту).
- Приділяйте більшу увагу психологічному стану дитини (запитуйте: «Як твої справи?», «Ти чимось засмучений(на)?», «Що приємного сталося сьогодні?»).
- Цікавтеся життям дитини: «Що тобі подобається?», «Розкажи про своїх друзів», «Яку ти любиш музику? Я хочу послухати її з тобою» тощо.
- Стежте за шкірними покривами дитини, відмічаючи наявність пошкоджень. У разі їх виявлення з’ясовуйте обставини, за яких вони з’явилися. Особливу увагу звертайте на пошкодження у формі кита, метелика, видряпані букви та слова, подряпини, опіки (припікання) та іншого роду пошкодження.
- Намагайтеся заповнити вільний час дитини спортивними або культурними секціями, домашніми справами, сімейними розвагами, відволікти дитину від Інтернету.
- Перевіряйте облікові записи (акаунти) дитини в соціальних мережах та групи, до яких входить акаунт. 73 Розділ 3. Матеріали для занять з педагогами/педагогинями та батьками
- Беріть участь у спілкуванні у приватних чатах, де спілкується ваша дитина. 11. Звертайте увагу на коло спілкування дитини в реальному житті: хто її друзі, чим вони займаються тощо.
- Обов’язково цікавтеся, які фото- та відеофайли є в ґаджетах дитини.
- Встановіть функцію «батьківський контроль» на всіх ґаджетах дитини і на вході в мережу Інтернет.