ЯК ПРАВИЛЬНО ПІДГОТУВАТИ ДИТИНУ РАННЬОГО ВІКУ ДО ВСТУПУ В ДИТЯЧИЙ САДОК?

  1. Передусiм слiд органiзувати життя дитини в сiм’ї  вiдповiдно до режиму дня, якого дотримуються в дошкiльному закладi. Цим ви значно полегшите малятi процес звикання до ясел.
  2. Добре, якщо зацiкавите дитину дитячим садком, выкличете бажання йти туди. Для цього пiд час прогулянок з дитиною покажiть  будiвлю дошкiльного закладу, iгровi майданчики, разом поспостерiгайте за грою дiтей, розкажiть про їхне життя у яслах. Не можна залякувати дитину садком, погрожувати: «Не слухатимешся – вiддам у садок.” Це викличе страх перед дошкiльним закладом, погiршить стан дитини в перiод звикання до незнайомого оточення.
  3. Дитина значно легше пристосусться до умов суспiльного виховання, якщо в сiм’ї  вона володiє елементарними навичками самостiйностi.
    Iнодi, прагнучi зекономити час, батьки поспiшають самi вдягнути, нагодувати дитину, чим стримують формування в не необхiдних умiнь. Такi дiти, звикнувши до надмiрно опiки, в дошкiльному закладi почуваються безпорадними i самотнiми. Не шкодуйте часу – малятi це дуже знадобиться.
  4. Дуже важливо навчити маля гратися. Діти, якi тривало, не вiдволiкаючись, граються iграшками, захоплюються грою i рiдко згадують про розлуку з рiдними, легше звикають до нового оточення.
  5. Одна з головних причин труднощiв перших днiв дитини в дошкiльному закладi – недостатнiй досвiд спiлкування з iншими дорослими i дiтьми. Дитина, яка спiлкусться лише з членами своєї родини, боться стороннiх, не вмiє правильно реагувати на їхнi звертання. Опинившись серед дiтей, незнайомих людей, таке маля почувається неспокiйно. Iнодi батьки самi мимоволi формують у дитини негативне ставлення до стороннiх, говорячи: “Не слухатимешся, оцей злий дядько тебе забере”.
  6. Значну увагу слiд приділяти розвитку мовлення. Це теж полегшить адаптацiю, дитина зможе висловити своє бажання, повiдомити про потребу за допомогою хоча б одного-двох слiв або вiдповiдаючи на запитання простим “так” чи “нi”, i вихователь зможе допомогти їй.
  7. Прагнiть оформити маля в дошкiльний заклад хоч за два-три тижнi до виходу матерi на роботу, щоб можна було поступово збiльшувати тривалiсть перебування дитини у закладi.  Не слiд у перший день залишати дитину до вечора у групi, бо таке тривале перебування в незнайомому оточеннi – велике навантаження для нет. Краще спочатку приводити малюка на прогулянку або ввечерi. коли частина дiтей уже пiшла додому, i педагог зможе придiлити уваги новому вихованцю. Нiколи не виявляйте у присутностi дитини свох переживань, не шкодуйте з приводу того, що доводиться вiддавати її до садочка.ЯК ПРАВИЛЬНО ПІДГОТУВАТИ ДИТИНУ РАННЬОГО ВІКУ  ДО ВСТУПУ В ДИТЯЧИЙ САДОК?
    1. Органiзувати життя дитини в сiм’ї  вiдповiдно до режиму дня, якого дотримуються в дошкiльному закладi.
    2. Обговорити з дитиною майбутній похід до дитячого садка та створити позитивне уявлення про нього.
    3. Намагатися навчити дитину елементарних навичок самообслуговування (як використання столових приладів, “висадку” на горщик і вдягання.)
    4. Заохочувати дитину до спiлкування з iншими дорослими i дітьми.
    5. Навчити маля гратися. Діти, якi, захоплюються грою легше звикають до нового оточення.
    6. Значну увагу слiд приділяти розвитку мовлення (для того щоб дитина могла виразити свої бажання вихователю).
    7. Почати відвідувати дошкільний заклад хоч за два-три тижнi до виходу матерi на роботу, щоб можна було поступово збiльшувати тривалiсть перебування дитини у закладi.

     

    СХЕМА ВІДВІДУВАННЯ ДИТИНОЮ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

    1-3 день відвідання. Приводити дитину на кілька годин. Постарайтесь прийти до денної прогулянки разом з усіма, якщо дитина захоче може залишитись на обід, і потім піти додому;

    4-7 день відвідування. Необхідно забрати дитину відразу після обіду до сну. При цьому необхідно зачекати закінчення обіду в роздягальні.

    З кінця другого тижня дитина йде додому після сну.

    З кінця 3 тижня рекомендується залишати дитину на цілий день.

     

     

    ЯК ПРАВИЛЬНО ПІДГОТУВАТИ ДИТИНУ РАННЬОГО ВІКУ  ДО ВСТУПУ В ДИТЯЧИЙ САДОК?

    1. Органiзувати життя дитини в сiм’ї  вiдповiдно до режиму дня, якого дотримуються в дошкiльному закладi.
    2. Обговорити з дитиною майбутній похід до дитячого садка та створити позитивне уявлення про нього.
    3. Намагатися навчити дитину елементарних навичок самообслуговування (як використання столових приладів, “висадку” на горщик і вдягання.)
    4. Заохочувати дитину до спiлкування з iншими дорослими i дітьми.
    5. Навчити маля гратися. Діти, якi, захоплюються грою легше звикають до нового оточення.
    6. Значну увагу слiд приділяти розвитку мовлення (для того щоб дитина могла виразити свої бажання вихователю).
    7. Почати відвідувати дошкільний заклад хоч за два-три тижнi до виходу матерi на роботу, щоб можна було поступово збiльшувати тривалiсть перебування дитини у закладi.

     

    СХЕМА ВІДВІДУВАННЯ ДИТИНОЮ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

    1-3 день відвідання. Приводити дитину на кілька годин. Постарайтесь прийти до денної прогулянки разом з усіма, якщо дитина захоче може залишитись на обід, і потім піти додому;

    4-7 день відвідування. Необхідно забрати дитину відразу після обіду до сну. При цьому необхідно зачекати закінчення обіду в роздягальні.

    З кінця другого тижня дитина йде додому після сну.

    З кінця 3 тижня рекомендується залишати дитину на цілий день.

     

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *