«Подорож краплинки» Липко Л. А.
Мета : продовжувати знайомити дітей з властивостями води (прозора, рідка, тверда,без кольору та запаху).Розвивати мовлення, увагу, мислення, вміння працювати з фарбою, закріпити кольори.
Обладнання : стаканчики, вода, фарба, трубочка коктельна, клей, папір, лід.
Хід заняття :
Доброго ранку дітки! Ви чуєте цей звук? (аудиозапис булькання води). Як ви думаєте, що це може бути? Правильно – це вода. До нас сьогодні в гості завітала краплинка, вона відправиться з нами до країни води.
Дітки, а ви знаєте де живуть краплинки? Так, краплинки живуть у морі, озері, річці і навіть у калюжці.
Подивіться, що у мене в склянці? Так, це вода. Що можна зробити з водою? (перелити і налити). Отже вода рідка чи тверда? Молодці дітки вода рідка. А зараз ми нальємо воду у ємність і поставимо до холодильника, побачимо на що перетвориться вода. Вода замерзла, перетворилася на лід.
Краплинка і ми з вами будемо знати, що водичка буває не тільки рідкою, а й твердою.
Посилання :
https://www.youtube.com/watch?v=pa0rW3WT6JI
Фізкультхвилинка : «Краплинка веселинка».
Посилання : https://www.youtube.com/watch?v=YJKDBJ8rVKg
Художньо – продуктивна діяльність. Малювання «Чарівна калюжа».
Посилання : https://www.youtube.com/watch?v=iwwDi9O0ZD0