«Моя сім’я» Бондар Н. П.
Конспект заняття «Моя сім’я»
Мета: розширювати уявлення дітей про сім’ю; формувати в дітей уявлення про родину, як найрідніших людей, які живуть разом, люблять та піклуються одне про одного. Закріпити та розширити знання малюків про місце дитини в родині її обов’язки заняття, особливості ставлення до старших молодших членів сім’ї.
Матеріали: лялька «Грайлик»; Д/гра: «Знайомство»; Д/гра «Моя сімя»; Д/гра «Плещемо в долоні»
Хід заняття
Добрий день, шановні діти!
Вправо-вліво поверніться
одне одному всміхніться
А дню ясному вклоніться
свій день завжди починайте
з усмішки і тоді у вас буде
все гаразд бо від неї
всім стане тепліше.
Даруйте всім свої посмішки
і нехай всі посміхаються вам.
-Дітки погляньте до нас сьогодні прийшла гостя, давайте привітаємося до неї. А тепер ви привітайте один одного: мізинчиками, носиками, долоньками, називаючи один одного на ім’я.
Вихователь: – Ой дивіться хто до нас прийшов, (показує ляльку Грайлика). Який гарний хлопчик, ви бажаєте з ним познайомитися й дізнатися, як його звати? Давайте пограємо в гру «Знайомство»
Дидактична гра «Знайомство»
Правила гри: діти вітаються з лялькою-хлопчиком за ручку; промовляють своє ім’я і запитують ім’я ляльки.
Вихователь: -Хлопчикові ляльці сподобалося, що дітки такі привітні. І сьогодні він хоче побути на занятті, він приніс нам, велику фотографію. Давайте її розглянемо:
– Кого ми тут бачимо?
– Ось люди похилого віку,- хто це? (дідусь, бабуся)
– А ще є люди молодшого віку, хто вони? (мама тато)
– Ще й наймолодші (донечка, синочок)
-Подумайте, як можна одним словом назвати цих людей. (Сім’я)
Послухайте віршик про сім’ю:
Оцей пальчик – наш дідусь
Оцей пальчик – баба
Оцей пальчик- наш татусю
Оцей пальчик – мама
А цей пальчик – я
От і вся моя сім’я
Вихователь: – А ви дітки, ким доводитеся своїм мамам, татам, (Синочками і донечками)
Фізкультхвилинка
(Діти ходять по колу і промовляють)
У нас велика сім’я
У ній є не лише я (зупиняються)
Синочки (плескають хлопчики)
Донечки (плескають дівчатка)
Гра повторюється 3-4 рази
- А зараз ми ознайомимо хлопчика Грайлика з фотографіями ваших сімей.
Дидактична гра «Моя сім’я»
Зараз я обираю фотографію, а дитина сім’я якої зображена на фото, розповідає про своїх рідних. Розкажи Оксанко хто це на фотографії?
Дидактична гра «Плещемо в долоньки»
Вимова трискладових слів:
-ма-тін-ка; ма-му-ня; ба-бу-ня; ді-ду-сик.
Підсумок: Вихователь пропонує взяти в свою групову сім’ю хлопчика Грайлика.
– Дітки про кого ми сьогодні говорили? (про сім’ю)
– Хто живе у вашій сім’ї?
– Вам сподобалося заняття?