Дорога не для гри ІІ молодша група Бондар Н. П.
Мета заняття: Продовжувати вчити дітей правилам дорожнього руху, керуватися ними в реальному житті; узагальнити знання дітей про дорожні знаки; розвивати спостережливість, увагу та відповідальність за свої дії; виховувати бережне ставлення до власного здоров’я.
Обладнання: Дидактична гра: «Добери риму»; Дидактична гра: «Склади дорожній знак»; Мовна гра: «Побажання».
Вих-ль: -Доброго дня! Рада вітати вас. Приємно бачити вас діти всіх здоровими. Тому, що найдорожчий скарб людини – це її власне життя і здоров’я. Незнання або невміння дотримуватися певних правил поведінки, необережність часто призводять до втрати не тільки здоров’я а й навіть життя. Таке трапляється з різних причин, але особливо тоді коли людина потрапляє на вулицю і не дотримується її законів.
-Діти я пропоную вам пограти в гру і перевіримо, які ви розумні
Гра: « Добери риму»
- Вляглась на землю смужка довга, немов змія лежить…(дорога)
- Світлофор та перехід добре знає…(пішохід)
- На дорозі перепона – стій, коли горить…(червоний)
- Прислухайся до мене – переходьте на …(зелений)
- Людина кожна має знати – сидіння краще…(не псувати)
- Чужу машину обминай, і ніколи в неї ( не сідай)
- Мої слова на допомогу – не грайся поблизу…(дороги)
Вих-ль: Зараз ми, діти вирушимо у мандри чарівною країною дорожнього руху.
Вих-ль: Подивись малюк до вкола
Он садок а далі школа
І дорги й переходи
І машини й пішоходи.
Вихователь: – Діти! Зверніть увагу на екран, до нас надійшло відеозвернення, мабуть щось трапилося?
(звернення до дітей з екрана)
«Країну Дорожніх знаків спіткало лихо, нас її мешканців, зачарував Незнайко-Заважайко. Відтепер на наших дорогах і вулицях постійно трапляються дорожньо- транспортні пригоди. – Допоможіть нам, будь-ласка діти!
Вих-ль: – Діти, давайте допоможемо бідолашним мешканцям країни «Дорожніх знаків». Не будемо тягнути час «Дорожні знаки» потрібно визволяти та покличемо на допомогу Фіксіків.
( під веселу музику із свистком заходять Фіксіки)
Фіксіки: – Добрий день, діти, ми дізналися, що в країні «Дорожніх знаків» сталося лихо і ми вирішили допомогти та розчарувати знаки, тому, що без них на вулицях міста будуть траплятися дорожньо-транспортні пригоди, і за допомогою ваших знань ми повернемо їх у свою країну.
-Ми пропонуємо вам гру: «Склади дорожній знак» та розкажи його призначення. Будь-ласка займіть місця біля столів, та виконайте завдання.
(діти за столами складають, а потім по черзі розповідають про знак)
Фіксіки: – Які ви молодці, і дорожні знаки знаєте, мабуть ви майбутні першокласники.
Вих-ль: -Діти давайте разом з Фіксіками переглянемо на екрані різні небезпечні ситуації, які можуть траплятися на вулицях міста, якщо не дотримуватися правил, та послухаємо вашу думку.
-Діти, як ви гадаєте , що не так роблять діти? ( відповіді дітей)
Фіксіки: – Діти, ваші знання про дорожні знак та правила дорожнього руху допомогли країні «Дорожніх знаків» вони всі розчарувалися та повернулися на свої місця.
Вих-ль: – Діти, я пропоную вам пограти в гру разом з Фіксіками
(гра в колі, долонька до долоньки)
Гра: « Побажання»
- Будь обережним
- Бережи здоров’я
- Будь уважний
- Будь слухняним
- Будь розумним
- Дружи з правилами
- Вивчай правила
- Будь стриманим
- Дотримуйся правил
- Будь ввічливим
Вих-ль: Як добре, що в світі правила є з якими в безпеці здоров’я твоє. Ці правила треба на пам’ять нам знати, щоб більше в халепу не потрапляти. Фіксіки: – Нам, сподобалося в вашому садочку, і діти тут розумні. А за те, що ви дружите з правилами дорожнього руху, ми подаруємо вам медалі «Кращому знавцю правил дорожнього руху